Likwidacja szkód w systemie bezgotówkowym

 

Forma bezgotówkowa jest najwygodniejszym sposobem naprawy samochodu po wypadku.


Korzyści:

- minimum formalności związanych z naprawą pojazdu, które możliwe są do załatwienia w siedzibie firmy, bądź samodzielnie w domu wysyłając potrzebną dokumentację drogą elektroniczną;

- możliwość odbioru uszkodzonego auta i dostarczenie już naprawionego do domu Klienta;

- 3 lata gwarancji na wykonywaną usługę;

- auto zastępcze na czas naprawy samochodu.

 

Wykaz dokumentów niezbędnych do likwidacji szkody:

1. Zlecenie naprawy [pobierz]

2. Upoważnienie [pobierz]

3. Oświadczenie kierującego o uprawnieniach i trzeźwości [pobierz]

4. Oświadczenie sprawcy kolizji (tylko szkody z OC) [pobierz]

5. Zdjęcie dowodu rejestracyjnego.

6. Zdjęcia samochodu.

 

Pozostałe dokumenty do pobrania w zależności od TU likwidującego szkodę:

W przypadku samodzielnego wypełniania dokumentów należy je pobrać (linki do pobrania powyżej), wypełnić, zeskanować i przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub sfotografować i wysłać na nr tel. 536 500 009.

 

Dokumentację fotograficzną należy wykonać wg wzoru i przesłać na powyższy adres. W tytule wiadomości należy wpisać nr szkody oraz nr rejestracyjny pojazdu.

Do zdjęć samochód powinien być czysty aby widoczne były wszystkie uszkodzenia. Warto wiedzieć, że rysa (związana ze szkodą) na lakierze kwalifikuje element do lakierowania a na plastiku do wymiany.

 

9

10

11

12

 

 DOWD

 DOWD1

 

footer-logo22-400 Zamość
ul. Szczebrzeska 15a
Tel. 536 500 009
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

menu-oferta

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2014 - 2020 www.autoherc.pl
                FB Projekt & Realizacja » TopsyCrets Studio
.